Dostawa i płatności

§ 1. Proces Realizacji Zamówień

1. Czas Produkcji i Realizacji

  • Maksymalny czas produkcji zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
  • Bieg terminu 5 dni roboczych rozpoczyna się w momencie zaksięgowania pełnej płatności za zamówienie i jego formalnego złożenia na sklepie.
  • Każdy produkt jest wytwarzany na indywidualne zamówienie (produkt nieprefabrykowany), stąd konieczność zarezerwowania niezbędnego czasu na jego produkcję i przygotowanie do wysyłki.

2. Status i Anulowanie

  • Aktualny status realizacji zamówienia jest dostępny w każdej chwili po zalogowaniu na Państwa koncie w Panelu Klienta, w zakładce „Zamówienia”.
  • Proces anulowania zamówienia jest regulowany odrębnymi postanowieniami, z zastrzeżeniem, że anulacja jest bezpłatna tylko do momentu przekazania zlecenia do produkcji.

§ 2. Dostawa Przesyłek Kurierskich

1. Koszty Dostawy

  • Koszty przesyłek kurierskich są kalkulowane indywidualnie dla każdego zamówienia.
  • Ostateczna cena jest dynamicznie uzależniona od następujących czynników: kraju docelowego, wagi przesyłki, jej gabarytów oraz ilości zamówionych produktów.
  • Pełny koszt transportu jest zawsze widoczny i akceptowany przez Klienta w podsumowaniu koszyka przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji.
  • W przypadku dostaw międzynarodowych oraz krajowych, mogą wystąpić dodatkowe opłaty kurierskie wynikające z konieczności doręczenia przesyłki do stref trudno dostępnych lub w przypadku przekroczenia standardowych wymiarów paczki (np. najdłuższy bok powyżej 121 cm lub paczki dłużycowe). Opłaty te są naliczane zgodnie z aktualnym cennikiem przewoźników (np. FedEx) i mogą zostać doliczone do faktury.

2. Śledzenie Przesyłki

  • Numer listu przewozowego oraz nazwa firmy kurierskiej realizującej doręczenie są udostępniane w Panelu Klienta, w zakładce „Zamówienia”.
  • Klient jest odpowiedzialny za bieżące monitorowanie statusu przesyłki.

§ 3. Płatności

1. Metody Płatności

Obsługujemy płatności elektroniczne realizowane za pośrednictwem szybkich przelewów, zgodnie z dostępnymi w systemie metodami.

2. Termin Płatności

  • Na opłacenie złożonego zamówienia Klient ma 30 dni od momentu jego złożenia.
  • Po upływie 30 dni zamówienie, które nie zostało opłacone, zostanie automatycznie anulowane w systemie.