Zwroty

Masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki na zwrot towaru. Zwrot przysługuje zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim.

Jak zwrócić produkt?

  1. Skontaktuj się z nami mailowo
    W tytule wiadomości wpisz: "Zwrot – [numer zamówienia]" i prześlij zgłoszenie na nasz adres e-mail info@artavia.pl.
  2. Oczekuj na potwierdzenie
    Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu kilku dni roboczych z informacją o dalszej procedurze.
  3. Przygotuj paczkę
    Zapakuj zwracany produkt w sposób bezpieczny do transportu. Upewnij się, że:
    – produkt jest nowy, nieużywany,
    – nie posiada śladów użytkowania, uszkodzeń ani zapachów.
  4. Wyślij produkt na adres zwrotów
    Zwrotu należy dokonać na wskazany przez nas adres. Adres ten otrzymasz w wiadomości e-mail.
  5. Zwrot środków
    Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania i pozytywnej weryfikacji zwróconego produktu.
    Zwrot nastąpi tą samą metodą płatności, która została użyta podczas składania zamówienia.

Koszty przesyłki

Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący.
Wyjątek: Jeśli przyczyną zwrotu jest nasz błąd (np. błędny produkt, wada, błąd produkcyjny), pokrywamy koszt przesyłki zwrotnej.

Kontakt

W sprawie zwrotów prosimy o kontakt pod adresem:
info@artavia.pl